examensmiddag.

här kommer lite bilder från examensmiddagen i tisdags.

lite förmingel. emma & ninni!

koffe

jockum

en suddig ann!

vissa lärare minglade runt. magnus & mikael.

min bordsgranne på ena sidan: carro! dags för trerätters! (här är dock en bild från slutet av middagen) förrätt: skagenbakelse :(, huvudrätt: kött, potatisgratäng och sås, efterrätt: chokladmousse.

glada miner, gestikuleringar och skratt!

skedposer.

mingelmingel. mikael och claes.

fick present från prefekten! böcker såklart.

sedan var det efterfest i rabalder, men då lämnade jag kameran hemma! det bjöds på snacks, dricka och liveband. här är jag och emma när vi gått hem. jag kunde inte festa hela natten pga seminarium kl 8 dagen efter.

och såhär såg jag ut. ny klänning från gina tricot. lite genomskinlig, men vad gör det!

körde på svartvitt tema. och testade att göra tuxedonails första gången ever. helt ok första försök tycker jag! hade svartvita strumpbyxor också (som syns på bilderna ovan).

 

vi använde böckerna vi fick som en slags studentmössa, vi skrev i varandras böcker alltså. här är min:

& ikväll är det sista festen med klassen. känns himla jobbigt. men det ska bli kul!


Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0