checkpoint

tänkte meddela att jag lever. och att jag precis har blivit godkänd på den sista tentan som jag hade kvar från årskurs 1 och är alltså klar med första året på bibliotekarieprogrammet. ååh. jag är så glad att jag hade skuttat, om jag inte hade haft ont i halva ryggen. jag får läsa sista åreet. wohoo. :D:D

 

har, förutom att bäva inför resultatet på denna tenta, spenderat dagarna med att traggla ihop ett klassifikationssystem. skrivit tenta i SAB-systemet. bakat chokladbollar. spelat new super mario bros wii. fotat litegranna. tittat på SM i poetry slam. "firat" valborg. blekt håret så att jag nu har någon slags guldblond nyans i stället för brunt.

nu är det inte långt kvar innan denna termin är slut och vi har bara en inlämning kvar (klassifikationssystemet). vi slipper till och med att ha seminarium, hur bra är inte det? lite bilder från den senaste tiden. en så kallad bildbomb.


lite vitsippor i jönköping.


bro i samma skog.


okänd hund i skogen.


fontän i borås.

lite körsbärsblom(?).

borås har satsat på tulpaner vid viskan iår. finfint.

hemligt krypin.


vass.


Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0