circus sale

idag hade jag en finfin dag (men den har gått lite för fort! :(). vaknade tidigt & rastade min systers hund för sista gången. åt frukost och städade upp, packade och krattade undan allt det klippta gräset och slötittade på tv. blev hämtad runt 11tiden och så körde vi ut till frölunda. efter att ha varit hemma x antal timmar, åkte jag till stan och träffade sigge. vi gick med raska steg till circus sale!

här är mina fynd;

+ ett svart linne som jag hade på mig under fotograferingen. ;P

en rosabeigecreme-färgad tisha med alice i underlandet-tema. :)

fina monkisar som hoppar runt bland cupcakes, origamifåglar & glassberg. (lilablåvitsvart)

likadan fast rosalilagråsvartvit.

& så det svarta linnet & tröjan som är underst på den andra bilden. allt som allt gick det på 180kr. lika mycket som en tröja kostar nypris.


Kommentarer
Postat av: Candy

Åh! Vilka fina. :)

2011-08-04 @ 20:11:40
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: knaper

måste bara säga, köpte upp typ hela affären på peace and love där cirkus sale fanns. dog lite.

2011-08-26 @ 16:05:55
URL: http://knaper.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0