korsar avenyn på rullskridskor

behövligheter, ytligheter, bekvämligheter. idag har jag packat ner mitt pick & pack. eller ja, det som jag hade med mig hem till föräldrarna över sommaren. på tisdag börjar allvaret igen, då drar första terminen på sista året på högskolan igång. det som inte packades ner var bland annat det på bilden (min lilla neccessär ;p) och kläder för återstående dagar. imorgon kör min snälla vän andrea upp mig, henne och all min packning till borås. då ska jag passa på att visa henne min lilla lya.

jag kan även passa på att berätta att inom kort kommer jag publicera mängder av foton från the ark-konserten! när de kommer vet jag inte. och det blir nog inte en bildbomb. jag kan inte lova varken det ena eller det andra. det jag vet nu är att jag har 174 av 292 bilder som är okej nog att bli redigerade, vad som händer med de får vi se inom en snar framtid.

nu däremot ska jag sova. vi drar iväg med bilen ungefär kl 11 imorgon. 
puss


Kommentarer
Postat av: felicia

ja nu drar skolan igång igen. vad härligt att ha så kort tid kvar. själv har jag 9 terminer kvar vilket låter helt oändligt. kul att du känner samuel (elias är lillebror). har ni pluggat ihop?

2011-08-28 @ 10:53:35
URL: http://vykorttillminsyster.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0