4 oktober

det är sjukt hur snabbt tiden går! att det redan är oktober. uuh. sjukt sjukt. idag är det kanelbullens dag och jag har ingen bulle att fira med. :( men men. jag får väl kompensera med något annat. jag har upptäckt att sugarsnaps är typ den godaste grönsaken ever. kanske det jag ska knapra på om kvällarna när jag blir lite hungrig.

jag var hos tandläkaren i onsdags (30/9) och hon trodde inte att jag hade några hål, men KANSKE början till hål - fast det kunde också vara skuggor på plåten? jaja. hon skulle höra av sig om det var något. så vi får se.
men nu plackar jag och borstar jättenoga. och mina visdomständer har valt att börja växa. och den ensamma tanden på övre käken växer helt snett!! ogilla. så jag har lite ont i tänderna. vågar inte äta på ena sidan munnen för det gör så ont. :(

idag har jag haft tidningsmöte och det känns som det kommer bli fullspäckade dagar med massor att göra.
dessutom har jag inte riktigt koll på nya kurslitteraturen. >__< men det ordnar siig!

nu ska jag göra lite mat och läsa lite kurslitteratur (som jag fixade i fredags)
vi har precis börjat på en kurs som heter vetenskapsteori och forskningsmetoder och den ska innehålla olika delar såsom genus, kvantitativa & kvalitativa forskningsmetoder, STATISTIK mm.

puss <3

Kommentarer
Postat av: Cheapo

Sv: Tack :)

2010-10-08 @ 09:08:39
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Aeronaut

ush. jag hoppas att jag blir en av de få som inte får några visdomständer. eller att de inte växer ut i alla fall. vill inte!

2010-10-10 @ 22:52:05
URL: http://aeronaut.webblogg.se/
Postat av: Madeleine

sv:

om jag har vägarna förbi Borås så ska jag absolut komma ihåg det, så tack! haha det är lugnt. om de har en del andra saker som är goda, är nog deras veg-bakverk också det.

2010-10-11 @ 20:14:16
URL: http://sisterdisco.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0