three is the magic number

THREE NAMES THAT FRIENDS CALL YOU;
1. lisa
2. lajsa
3. flisan

THREE MOST IMPORTANT DATES IN YOUR LIFE;
1. ♥ 3 september 2005 ♥
2. 29 maj 2009
3. 24 augusti 2009

THREE THINGS YOU’VE DONE IN THE LAST 30 MINUTES;
1. sett på project runway 
2. druckit te
3. planerat kvällen

THREE GIFTS YOU WOULD LIKE TO RECEIVE;
1. kunna prioritera rätt
2. ett par vingar så jag kan flyga var jag vill. alltså kunna flyga till gbg när jag vill utan att behöva köpa tågbiljett och sånt tråkigt
3. förmågan att prestera så bra jag kan på alla kommande examinationsuppgifter

THREE OF YOUR FAVORITE HOBBIES;
1. fota
2. läsa
3. umgås

THREE PLACES YOU WANT TO GO FOR VACATION;
1. london
2. paris
3. tokyo

THREE FAVORITE DRINKS;
1. te
2. oboy (varm eller kall)
3. rosa panter (!!)

THREE THINGS FOUND IN YOUR PURSE/BAG;
1. läppsyl
2. mobil
3. nycklar

THREE FAVORITE COLORS;
1. rött
2. blått
3. grönt
svart är ju ingen färg.

TOP THREE HANGOUTS;
1. café villekulla (gbg)
2. hemma hos mig ♥
3. café viskan

TOP THREE PERSONS YOU LOVE SO MUCH;
1. hannes ♥
2. johnny depp
3. tim burton


Kommentarer
Postat av: Maria

THREE NAMES THAT FRIENDS CALL YOU;

1. lisa

2. lajsa! :D

3. flisan



Nice blogg du har! ^^

2010-11-20 @ 23:14:43
URL: http://mariasandelin.blogspot.com/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0