harry potter and the deathly hollows part one

längtar som en dåre till första delen av sista harry potter-filmen. (och den andra också självklart) ååh. har iaf köpt biljetter. så onsdag nästa vecka kl 20.30 får jag, hannes och ann se harry potter, hermione granger och ron weasley tampas i den sista striden med den-som-inte-får-nämnas-vid-namn.
kan även tillägga att jag gav mig själv ett uppdrag; att läsa ut sista boken innan filmen hade premiär. och gissa om jag gjorde det? självklart! slukade jag boken på lite mer än en vecka. vissa dagar kunde jag inte släppa den och sista dagen ville jag bara låta den ligga där. inte låta det hela ta slut. men rykten säger att det kanske bli fler böcker. jag hoppas!!

ungefär såhär kommer jag se ut nästa onsdag kl halv nio. fast utan trollstav kanske. vem vet! och håret ska vara ännu mer slickat tänkte jag. vem är jag?

Kommentarer
Postat av: Rose

snygg mallfoy outfit :)

2010-11-12 @ 01:19:27
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: 4 songs & a fight

HAHAHAHA vad rolig bild :)

2010-11-12 @ 13:35:09
URL: http://digitalmonster.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0