picknickfestivalen

igår var jag i göteborg och besökte picknickfestivalen med mina vänner. det var helt otroligt mysigt. jag kom dit runt halv sex, och missade därav de första fem akterna. men jag såg ju de som jag åkte dit för; emil jensen och almedal. det kan inte bli bättre!! efter att ha stött på mina vänner påväg mot apslätten så fixade vi pizza till mat och gick och satte oss på filten. jag hade köpt med mig kycklingssallad från ica, men de övriga glufsade i sig pizza tills de inte orkade mer. resterna gav vi till en tjej som gick runt och frågade folk om de hade någonting över. hon blev överlycklig. :D


här är anna j :D

här är anna p :D

här är adam. :D

här är angelica. :D

här är manne! :D och här bryter vi trenden med att namnen börjar på A. ^__^ vilket inte jag heller gör, eller siggi som tyvärr inte hamnade på bild för min kamera valde att dö litegrann (bara batteriet).

sedan sprang jag och anna p ner och tittade på emil jensen. här blåser några såpbubblor. fint

här är de. emil jensen längst till höger. minns inte vad hans duktiga akompanjatörer hette. :(

bugar och niger och säger tack. fin spelning ! <3

sedan slog klockan 21.45 och det var dags för almedal!! helt galet mycket folk som dansade.
jag ångrade skovalet, ballerinas, en del.. men dansade ändå!

jag fick min kameras batteri att fungera lite till, genom att värma det mellan händerna.. hehe. därav blev mina bilder under almedal lite hafsiga, eftersom jag bara sträckte upp kameran och tog en bild och stängde av kameran. det resulterade i ett par bilder där man bara ser halva almedal (från fötterna till midjan typ.) dessutom var det nästan helt omöjligt att fota under konserten ändå. så jag är rätt nöjd med bilderna ändå. :D
efter de slutade spela, drygt tjugo i elva, så skulle vi dra oss tillbaka mot spårvagnarna. jag missade sista tåget till borås och spenderade natten i göteborg hos hannes faster, åkte till borås idag runt halv tre. och nu sitter jag här och ska snart packa och sedan sova. imon drar jag till växjö!!

ses vi nästa år på picknickfestivalen eller? :)

puss

Kommentarer
Postat av: Alice

Silken förträfflig ide till en festival!

2010-06-14 @ 14:28:50
URL: http://mondegreen.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0