midsommarafton i göteborg

lite sent. men bättre sent än aldrig. fin afton i fint sällskap. :)

"solen går upp över kåk och gränd
våren är ung och oanvänd
sången ekar från himmelen sänd
det är ett stort liv
"







somliga gjorde fina midsommarkransar! fint!! :)

en del av maten. vi gjorde också ett relativt stort färsk potatis-kok. MUMS!!

lite av det andra som väntade på att få plats vid grillen.

allihopa utom jag. :D maaaaaaaat. äntligen. :D

in i värmen efter att ha suttit utomhus i det ganska kalla gbgvädret. och spela kort. jag var dock inne i någon slags matkoma och satt och var domare istället. de spelade "hej knekt!". helt vilt blev det. särskilt när de skulle knäppa med fingrarna (istället för att vissla; för det kunde inte alla) när det kom en tia.


efter de spelat klart lyssnades det på musik.. sedan åt vi jordgubbar med glass!! mumma. sedan mera musiiiik. blev lite halvdeppigt där ett tag; lite bd-musik mitt i allt. men sedan var vi lite pepp igen. när vi blev för trötta och alla ville åka hem så gick jag, hannes, siggi och adam hem till oss och spelade gamecube. först spelade vi mario kart och sedan något japanskt spel där man skulle ta sig fram genom något som liknande vattenrör.
vid kvart över tre åkte siggi & adam mot majorna för att sova.

puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

väärt ^^ :*

2010-07-04 @ 19:42:49
Postat av: jennifer,

det var en himla bra dag på liseberg, inte sant? det är så skönt att bara kunna rusa från en karusell till en annan & så gott som slippa köerna. vi var ett helt litet gäng där. himla mysigt.

& kanonen är hur bra som helst, har hjälpt mig komma över rädslan för att åka upp&ner. jag hoppas du hade en bra dag där. kram,

2010-07-04 @ 23:36:25
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: annaj

vaa fina bilder! puss

2010-07-25 @ 17:16:05

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0