äntligen tog jag steget

att gå til frisören. och här är resultatet. nu behöver jag bara bleka utväxten så är allt frid och fröjd. frisören klagade också på mitt hår och sa att jag måste använda hårinpackning, men det är något som jag är oerfaren av...
så då får det va!

faktum med att hon inte visste vad hon höll på med riktigt gör att jag inte litar på henne. jag visade en bild på hur jag ville bli klippt och det kunde hon inte göra. hon gjorde jäättesnelugg och relativt LÅNGT hår på sidorna när jag sa kort och personen på bilden hade kort hår. så då fick en annan frisör ta över och gjorde jobbet VÄLDIGT bra. (har blivit klippt av honom förut. tänker inte hänga ut salongen här.. :P) jag hade mina aningar om tjejen som klippte mig och hennes kompetens. för det första så plattade hon håret på mig (jag har ganska rakt hår, iaf inte krulligt) sedan att hon använde hårblåsen så att det brände i hårbottnen på mig gjorde inte hela situationen bättre. ett stort minus!! men frisyren trivs jag i (och det luktar mumma :D) nu i alla fall och det enda jag kan klaga på är att de inte borstar av en efter klippning. jag tycker inte om hår i munnen eller på ryggen.

puss <3

Kommentarer
Postat av: siggi

gött ! men inte ok att inkompetenta frisörer får gå lös på ens hår :S

2010-07-08 @ 18:30:41
Postat av: Rebecka

Jaså? Alltid lika spännande när någon känner igen mig, haha!



Du blev fin i håret. Jag skulle också behöva hårinpackningar och sånt, men liksom du har jag ingen vidare koll på sånt så det får vara.

2010-07-17 @ 19:02:25
URL: http://stormsvala.blogspot.com
Postat av: ♥ Tjelsi- så kan det gå när inte haspen är på ♥

Så jävla snyggt! Du passar verkligen i kort och blont hår!

2010-07-18 @ 22:45:34
URL: http://tjelsi.com
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv Jag kommer vara i Göteborg mellan den 5-8e augusti!

2010-07-26 @ 17:50:13
URL: http://tjelsi.com

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0