sale in my <3

var på bobutiken idag och sa upp min lägenhet.. för jag har fått en ny!!! 200m från skolan, alltså ca 5min gångväg från skolan. det är helt underbart. det enda jag kan tänka är negativt är väl det fina ljuset jag får in här i vardagsrummet. och jag upptäckte precis hur fint det blev när man hängde kläder i fönstret.. attans att jag inte gjorde det med mina kläder jag skulle sälja på tradera. får göra det nästa gång! detta är veckans reafynd!! jackan, från gina tricot, tittade jag på redan när den fanns i butiken för fullpris (599:-) och jag betalade bara 99:-.. årets fynd skulle jag nog kalla det :D tshirten är också från gina och kostade 49:- (99:- innan) och tröjan och kjolen köpte jag på h&m igår. (100:-/50:- och innan; 149:-/149:-).. sedan fick ett par rosett-örhängen och ett diadem också följa med hem, men inte hamna framför linsen. lite väl mycket jobb för det. men en annan dag kanske. :D
puss

Kommentarer
Postat av: siggi

festligt festligt :D rea värmer alltid ^^

2010-01-29 @ 16:35:13
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Oh, grattis till lägenheten! :D:D:D



Den jackan var GALET snygg!

2010-01-30 @ 20:21:04
URL: http://tjelsi.com
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

mmmm rea är verkligen awesome.

jag har typ ingen feber, snarare har jag underskott av grader i kroppen, är på 36 ._.

2010-01-31 @ 18:34:51
URL: http://tjelsi.com

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0