dag 4 - vad jag åt idag

idag = måndag den sjätte december.

det jag åt idag var frukost och middag. samt lite mellanmål. min frukost bestod av två mackor med ost på och en liten skål med honungsyoghurt och allbran. jag drack te med forest fruit-smak. det var mumma. min frukost såg inte direkt ut som bilden i några inlägg nedan... men nästan. :P efter att jag klippt mig idag åt jag en twix till lunch haha... och vatten har jag druckit till och från. efter en dag på stan och lite secondhand-shoppande så åt jag middag på masala kitchen (väldens godaste indiska mat!!). jag åt en kycklingrätt i krämig currysås med rostade cashew & pistagenötter samt mandel. himla himla gott! och naanbröd till! :) mina mellanmål har, förutom twix, bestått av sesamkakor och kexchoklad. var även på ica förut och köpte en liten julmust och halva den har jag druckit. fast ja dricka är ju inte att äta. eller?

japp. så innehållsrik är min kost ungefär. haha, den brukar vara bättre. jag brukar faktiskt starta mina dagar med mannagrynsgröt! vilket är mumsigt gott. 

puss! <3


Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0