lasse i karlstad; det var ett segertåg! <3

jag kan nog inte med ord berätta hur bra det var. så ett par bilder får representera det.
och; bilderna är tagna av MIG (alltså får ni inte ta dem eller så, men låna om ni vill, men fråga först!)
det var himla fint att man fick ta med sig systemkamera. och sen gjorde det inte så mycket att publiken inte var så hoppig och så. för om de hade varit det kunde jag inte ta alla mina 70 bilder (efter rensning). TACK! <3





(oh min favoritbild!!)

(träden var fint upplysta. :)

(finaste anna stadling. dock saknade jag resten av hovet; särskilt idde schultz)


(fyrverkerier i och med att det var sista spelningen i Sverige)

tack och hej sa de. bugade och kände sig nöjda! (särskilt anna, kolla segerhanden!)

fint. tack alla fina människor. puss <3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fina Lasse! Fina Anna!



Sv: Tack! Socionom är planen.

2010-08-23 @ 19:03:39
URL: http://stormsvala.blogspot.com
Postat av: julia.

åh. det var alldeles för länge sedan jag var på någon spelning...

2010-08-26 @ 10:47:18
URL: http://julia.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0