wah..


just nu är allt lite snurrigt (därav min fina assoscierande bild).. vet inte om jag är sjuk, men är i stort behov av att sova vääldigt mycket, hade planer på att stiga upp tidigt idag (redan halv åtta) äta och sedan dra iväg till en second hand.. men jag orkade inte. så jag sov till 12. och märkte att jag var helt öm på höger sida av halsen. men ingen halsfluss, det gör inte ont när jag sväljer. bara när jag rör huvudet upp eller åt sidorna. >___< kan inte fokusera på skoluppgiften som ska in på måndag heller. men det blir väl att åka till skolan imon och tidigt på måndag.. eller nåt. eller juste. vi har ju föreläsning på måndagen. den ska vara inne klockan 12.. åh. jag fattar ingenting. ungefär så känns det just nu.

på fredag åker jag hem till göteborg. åh. det ska bli så skönt. köpte en "påsväska" för att kunna få plats med allt man kan tänkas behöva under minst två veckor. måste åka tillbaka till borås vid den 5:e januari.. för att arbeta med grupparbetet och min omtenta.. och mina lärare har precis insett att de krockar! heja heja.
så förhoppningsvis flyttar de på omtentan.. det hoppas i alla fall jag på.

puss. (eller inte, ifall jag är sjuk.. ;P)

Kommentarer
Postat av: Emma - surfandsuch

answer:

hello, nice med dreads. Det går att göra på lite olika sätt beroende på ditt hår. Enklast är att gå till en dreadsfrisör, men då blir det oftast inte så snyggt förrän efter några månader plus att risken är mycket större att du behöver raka av sen.. när jag gjorde på min pojkvän så fick han först låta bli att duscha håret i typ två månader, sen så tuperade och formade jag dreads med dreadsvax som man kan köpa på tex safari i gbg. MEn det är ganska mycket jobb och man måste typ "finslipa" dreadsen nästan en gång i veckan, i alla fall om man har bra kvalité på håret. har man helt slitet (som jag själv) så räcker det med att bara tupera och forma och sen sitter dom som sten. Haha vad lång kommentar, aja hoppas du fattar ^^

2009-12-15 @ 14:07:47
URL: http://enmammut.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0