var börjar man?

rätt längesen jag uppdaterade här. mycket har väl hänt antar jag. dels så har kulturkalaset varit i göteborg. jag har sett almedal, apocalyptica och europe! utomordentligt bra konserter allihop. bäst var nog almedal. haha. och sen var de ju gratis också. jag och hannes hade ju planer på att gå på way out west och jag tror det var bra att vi inte gick tillslut. för det första; DYRT och sedan var det bara fint väder på ena dagen. och det var andra dagen jag var ute efter mest; patrick wolf! missade ju honom på arvika. jaja. det kommer säkert fler tåg.och igår var jag och hannes på universeum med hans bror + flickvän. det var roligt, kanske inte värt 170 spänn, men vi blev bjudna på pizza/kebab sen så det var rätt lugnt ändå. nu är jag i uddevalla och chillar. på torsdag ska vi fara iväg till ullared är det tänkt. ska bli himla kul! och sedan på måndag börjar skolan. hjälp!

men nu till något roligare. lite bilder från almedal som jag precis redigerat litegrann. puss





Kommentarer
Postat av: Linda

åh fy vad roligt!

2009-08-16 @ 22:08:27
URL: http://rosettflickan.blogspot.com
Postat av: Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på

Vad faaaaaaaaaaan!! Patrick wolf ;__;



Älskar ju! Hur kundejag missa?

2009-08-17 @ 12:05:04
URL: http://tjelsi.com
Postat av: julia.

vilken tjusig kasett-tatuering!



re: jo, jag vet. jag skall nog testa det... man vill ju inte att ögonbrynen skall ramla av eller så! ;)

2009-08-19 @ 21:26:34
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: susanne

Vad roligt ..... och jag tyckte det var kul att vi sågs på kulturkalaset,,hopppas bilderna blev bra!!

Oj redan skolan men vi håller väl kontakten gumman,,,,hoppas allt går bra nu på måndag!! Hälsa Hannes! Kramizzzzar

2009-08-23 @ 19:49:18
Postat av: Susanne

Det var så himla kul att se er på Kulturkalaset!! Hoppas bilderna blev bra?



Oj redan skolan men vi håller väl kontakten,,,,hoppas nu allt går bra nu på måndag



kramizzzar hälsa hannes

2009-08-23 @ 19:51:41
Postat av: Moa - En magisk purt til en anan värd

Wow, vad häftig den översta bilden är!

2009-08-27 @ 20:30:19
URL: http://www.moa-fatamorgana.blogspot.com

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0