wonderwall

helgen var mys. trots att jag fick spendera massa tid åt att skriva religion. två av hannes syskon var på besök, unn & david, och inte att förglömma jacob (unns pojkvän)! när jag var tvungen att skriva religion så spelade hannes, david och jacob red alert. och var lite grabbiga sådär. fick också sett på två filmer, dock ensam, nämligen harry potter & the goblet of fire och when a stranger calls. och jag var så löjligt rädd.. till den sistnämnda såklart. och det är ju hemskt att cedric dör. :(

älsklingen kommer ju ner imorgon också, för praktik, så då ska han sova över här!

(jag ska börja jobba på designen snart!)

puss. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mauulin

Tack :D

2008-09-23 @ 21:39:54
Postat av: julia.

åh, nu ser det snart ut som vanligt igen:D ha det fint!

2008-09-24 @ 12:27:55
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: oj hej lisa! bä.. aa.. jag ska.. :/

2008-09-24 @ 16:04:29
URL: http://enmammut.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0