summary

jo, jag har ju börjat på praktiken nu ju. gått en hel vecka. och nu är det ju lov, skönt! jag kan inte säga annat än att jag ÄLSKAR att jobba med fotografer. alla sex stycken som sitter på kontoret är jättesnälla och trevliga.

det jag har gjort än så länge: varit med på lägenhetsfotografering, fotograferat ett kylskåp, två vd:s vid dahlscenter och alarm från sector alarm. typ. sen har jag ätit choklad och bullar och blivit bjuden på lunch. skulle fått vara med på hockeyfotografering, men det skulle bli för många fotografer :(

nästa vecka så blir det nog lugnt, tyvärr ska min handledare iväg på onsdagen - han ska till galapagosöarna!!! sicken fuskis. där ska han fotografera sjölejon med undervattenspåse på kameran.

och nämnde jag; alla fotografer på praktiken använder canon... nanananaaa <3
vilket betyder att jag kan låna deras objektiv! :D

& tillbaka till att det är lov. kul att börja lovet med plugg? näeej, kanske inte. men vad gör man. religionsuppgiften ska vara inne 23:59 idag. har några timmar kvar att skriva nu då. har tagit en behövlig paus på typ 2 timmar nu ^^
  • imorgon bär det av till uddevalla för att fotografera magnus och älsklingen till projektarbetet och vi ska också gå på bio! vi ska se mamma mia. ;) hoppas på att den är bra.
  • på onsdag blir det mys med andrea och jennie. se på film och äta pizza! mums!
  • en till fotoshoot blir det på torsdag, då ska jag fota jonny i en ramp. shit, hur ska det gå
nej nu ska jag allt gå ner och fortsätta med religionen.

puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in BuyorSell.blogg.se, där kan du annonsera GRATIS! Du kan ju också fynda bland alla annonser som ligger ut i bloggen nu.

2008-10-29 @ 12:16:32
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: Johanna

Mamma mia är sjukt bra :)

2008-10-30 @ 16:24:54
URL: http://johannamodin.blogg.se/
Postat av: julia.

åh! kan du itne lägga ut bilderna på din blogg? dte låter asintressant!

2008-10-30 @ 19:11:01
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vart i göteborg är det du praktiserar?

2008-11-04 @ 13:19:57
Postat av: Michaela

Mamma Mia är helt fullkomligt underbar. Ett riktigt lyckopiller

2008-11-04 @ 22:17:56
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0