STRESS

- ett arbete i svenska - realism & naturalism - ej påbörjat
- eget arbete i samhäll - om ett land, jag har japan nu
- oral assignment i engelska - om tim burton - redovisning 29 maj
- eget arbete i expo - göra modell av sitt rum - fick MVG i kursen! :)
- eget arbete i foto - fota om gamla bilder från en almanacka
- engelska prata-delen
- eget arbete i idrott - om sin livstil
- bildanalys - en bild av karl melander
- eget arbete i textkommunikation
- apu-rapporten till foto
- nationella matte b
- engelska lyssna&hör-delen

ah, vi slutar den 10:e juni och det är ytterst få dagar kvar. med min kunskap inom matte så räknar jag alla dagarna till skolavslutningen och summan blir 28 dagar. sen är vi lediga den 30/5 för då är det studentavslutning, sedan är vi lediga fredagen därpå eftersom det är Sveriges nationaldag. yey, så 26 dagar och utan helger blir det 18 dagar!

nästa veckas happening:
SWEENEY TODD på göteborgsoperan for the win. :)

Kommentarer
Postat av: Natalia

precis gumman!

ååhh vi har också massor att göra i plugget, och det är så jobbigt!

2008-05-14 @ 20:03:43
URL: http://chocolait.blogg.se
Postat av: Nicole

Åh, varför skulle jag bli rädd? Nej, jag skulle bli alldeles jätteglad och småpirrig. Det var så himla längesedan jag skrev brev, en nästan bortglömd konst. Skriv! :)

2008-05-15 @ 23:00:42
URL: http://lyckorusimagen.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0