I'm broader than broadway!

idag har varit en urusel dag. huvudvärk och hungrig mage kombinerat med att räkna matte och spela gitarr är ingen bra idé. bara så ni vet alltså. jag fick godkänt på mitt musikprov, som jag nämnde för någon vecka sedan.
jag har varit och handlat godis till imorgon, då jag ska sitta i ett litet klassrum i fyra timmar och skriva nationellt matteprov. det känns lagom kul..
snart helg i alla fall, det känns bra.. på fredag ska vi kopiera bilder på fiberpapper och de ska vi också tona! så vi kommer alla att lukta skit av sulfiten..

sulfit luktar skit och sulfat luktar mat.

& jag lovar att det ska komma upp lite fler bilder och inlägg. men just nu är det hektiskt i skolan!

skolarbeten:
- bildanalys - en bild av karl melander
- oral assignment i engelska - om tim burton
- eget arbete i foto - fota om gamla bilder från en almanacka
- eget arbete i expo - göra modell av sitt rum (proportionerligt i skala 1:10!)
- eget arbete i samhäll - om ett land, jag har valt england
- eget arbete i idrott - om sin livstil typ (?)

avklarade uppgifter:
- eget arbete i textkommunikation - min apurapport
- apu-rapporten till foto

dessutom har vi ju nationella prov, som sagt.. >__<
upcoming tests:
- matte båda delarna, imorgon
- engelska lyssna&hör-delen, nästa torsdag
- engelska prata-delen, någon gång under kommande veckor

ja. det var allt för mig.

puss!

Kommentarer
Postat av: julia

åh, va det matte b provet du snackade om? gjorde det också, attans va lång tid det tog. vi har ocksp helt sjukt mycket i skolis just nu. man vill ju bara spola tiden frammåt 5 veckor!!

2008-05-09 @ 20:17:12
URL: http://julia.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0