let it be

jag kan börja inlägget med någonting bra - mina hörlurar kom igår! yay.
någonting annat som hänt nyligen, som inte är lika positivt, är att jag får samtal från teleperformance nordic AB, för tre's räkning, några dagar i veckan (som de gjorde för någon minut sen). jag kan förstå varför de ringer mig, eftersom mitt abonnemang är slut och de undrar om jag ska förlänga det.. men det krångliga är att abonnemanget står på min pappa. så nu efter att ha pratat med mig om detta tre gånger (haha, three is the magic number) så lägger de på luren när jag svarar. jag har ju till och med gett dem numret till min pappas mobil och tjejen jag gav det till sa att när det var dags att ringa upp igen så skulle de ringa till pappas nummer istället för mitt. men det verkar ju inte fungera särskilt bra.. :/

men men! hörlurarna är bra i alla fall, ska betala dem efter helgen, eftersom jag är i uddevalla nu och har varken fakturan eller min dosa till banken. hehe, men jag har ju en månad på mig ungefär så..

sedan föreslog min alldeles underbara pojkvän för mig att jag kanske borde ha någonting särskilt att skriva (eller tipsa) om varje vecka, som t.ex veckans fotograf. jag ska börja med det nästa vecka, så ni får rekommendera fotografer nu!

& sen behöver jag förslag om det är någonting som saknas på bloggen, jag tror det är någonting med min header alltså.. någonting saknas där. give me a hint!

puss.

Kommentarer
Postat av: Natalia

ja visst va den snygg!! hihi jaa kan väl ta kort när jag väl har på mig den ;)

2008-03-28 @ 14:22:37
URL: http://chocolait.blogg.se
Postat av: julia

haha! nejdå, de kostade 15 spänn. kanske dyrt för en dammsugare men det är ju inte mycket pengar trots allt. dessutom smakade de inte riktigt som damsugare, de var mycket godare!

2008-03-28 @ 16:17:06
URL: http://julia.blogg.se
Postat av: Natalia

hihih, ja den är väldigt fin =)

åå intressant med veckans fotograf! är tyvärr inte så insatt i det så jag känner inte till några fotografer, men de ändå intressant!

2008-03-28 @ 20:11:49
URL: http://chocolait.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0