greek-afton!

ja det hade vi idag. åh gud vad trevligt det var! jag tror nog aldrig jag har ätit så god mat. muuums. är fortfarande mätt, kan säkert stanna mätt ända tills imorgon kväll eller något. :) mihhhhhhhhhiihi. åh jag älskar hannes. puss.

vi var alltså hemma hos hannes systers pojkväns mamma och åt grekisk mat! maten täckte två stora bord! plus cola, sprite, cider, bubbelvatten, vin och öl! sedan vart det len & krämig italiensk glass till efterrätt och paradischoklad och till det kaffe/te. och jag som aldrig trott att jag gilalt tsatsiki. mmm, nu älskar jag det. jag åt mest tsatsiki.

& imorgon har vi simning där vi ska livrädda. jag har ingen baddräkt/bikini. plus att jag vill inte ens visa mig i bikini. inte för mig själv och inte för någon annan heller. >__<

nu har jag snart inga pengar kvar. idag köpte jag 3 par strumpor och 3 par trosor.
hejdå pengar. :*

Kommentarer
Postat av: Natalia

Förstår dig, man vill ju inte säga allt. Som jag då skrev man har respekt och man vill inte såra någon. Visst allting kommer med tiden, men då kan det hända att allt kommer på en gång och det är inte så bra. Tro mig har erfarenheter av det där.

2008-03-03 @ 22:12:00
URL: http://chocolait.blogg.se
Postat av: Natalia

ps va gott med grekiskt mat!! blev avis nu :P

2008-03-03 @ 22:12:51
URL: http://chocolait.blogg.se
Postat av: pengarna talar genom siggi

* vinkar hejdå med glansiga ögon *

2008-03-07 @ 20:56:49
Postat av: anna

åhhh grekiskt! typ bäst ju. fast allra bäst är ju riktigt grekiskt käk :D.
hur gick det med simningen då? alltså vi hade ju våran i höstas men jag minns att jag försov mig så mycket att jag missade det, men det gjorde ju inte så mycket för min del haha!

2008-03-26 @ 13:30:23
URL: http://hippodrom.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0