fenomena

jag sjunger för mig själv, fastän jag vet att sånt kan kallas ensamhet

fast ensam är det jag känner mig minst. jag tror jag känner mig för mycket behövd. för lite utsövd. inte konstigt när man inte kan somna förrän efter tolv. jag tröstar mig med lasses underbara stämma i höstsånger om hjärter dam och fröken svårs outhärdliga liv.

det jag vill göra nu är:
  • det som du sa till mig
  • flytta ihop med dig
  • åka utomlands
  • gå ut skolan - fast ändå inte
jag måste göra istället:
  • bo hemma
    ( ta det inte fel, men jag känner bara att jag behöver något nytt & exotiskt)
  • ha en jobbig redovisning imorgon (projekt) och i övermorgon (musik)
  • skriva en utvärdering av de två senaste veckorna (projekt)
JAG KAN KÄNNA MIG BEKVÄM I DINA ÖGON, NÄR DU LER.

Kommentarer
Postat av: julia

ja. just nu är det mycket man vill men ändå inte. något exotiskt låter också fint. typ jamaica skulle sitta fint. och hälsa på rastafarierna. det hade suttit fint.

www.julia.blogg.se

2008-03-04 @ 18:37:10
Postat av: iohanna

winnerbäck är grejer det. trevlig blogg, ha en bra dag du. /iohanna

2008-03-05 @ 19:31:43
URL: http://iag.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0