the soundtrack of my life

snodde en liten lista av fröken julia för att förgylla eran dag, kanske uppdatera mig själv och er andra med vad jag egentligen lyssnar på för någonting!

tre bästa låtarna just nu:
midnight oil - blue sky mine
lars winnerbäck - idiot
the knack - my sharona

tre låtar/artister/band du gillat mer än tre år:
lars winnerbäck
hardcore superstar
thåström

tre svenska artister/band du gillar:
lars winnerbäck
slagsmålsklubben (bara gamla)
hardcore superstar

tre låtar på valfritt språk, ej engelska och svenska:

alf poier - weil der mensch zählt
rammstein - heirate mich
welle: erdball - monoton und minimal

tre brittiska band/artister du gillar:

the cure
placebo
kaiser chiefs

tre strofer du tycker är fina:
"du sa: Jag vet vad du vill
jag sa: Jag vet vad du tror, jag tror
bara vänta lite till
så får du tro vad du tror, du vet vart jag bor
du får gärna komma hit och skrämma mörkret" (ur I dina ögon, av L. Winnerbäck)

"hon gör silver av damm
hon gör honung av salt
hon kommer från främmande vidder
där ingenting blir allt" (ur Hon kommer från främmande vidder, av L. Winnerbäck)

I'm coming up on infra-red,
there's no running that could hide you
cause I can see in the dark
I'm coming up on infra-red
forget your running, I will find you (ur Infra-Red, av Placebo)

tre artister/band du tycker är överskattade:
all hiphop utom eminem?

den mest otippade artisten på iPoden:

broder daniel - har faktiskt bara 5 låtar :D

pinsammaste artist/låt i iPoden:

borde väl vara 125 g kärlek - bonka bäver, fast jag gillar den.. men pinsam är den!

några artister/band som aldrig kommer hamna i din iPod:

50 cent, britney spears, paris hilton & amy diamond

Kommentarer
Postat av: Julia

Håller med om att skm var mycket bättre förut, innan de släpte sin seanste. Haha, kul att du gjorde listan. kul med lite musik istället för allt detta meningslösa mode! Kram

2008-01-12 @ 18:29:26
URL: http://bagladies.webblogg.se
Postat av: Natalia

svar: jaa dem är jätte fina! Du kan alltid gå in och bara provgöra en med dina egna färger! De sjukt mycket du får bestämma själv! Jag blev supernöjd :D

2008-01-12 @ 20:48:55
URL: http://chocolait.blogg.se
Postat av: Natalia

ojsan, ja du får vara försiktig och inte spendera allt... du kan beställa en kalender när du vill, eller så kan dem beställa en åt dig när du fyller år ;)

2008-01-13 @ 10:00:02
URL: http://chocolait.blogg.se
Postat av: Natalia

Är det sant?!? åhh va roligt!! GRATTIS I FÖRSKOTT!! :D Får komma ihåg å gratta dig imorgon med ^^,

2008-01-13 @ 22:25:16
URL: http://chocolait.blogg.se
Postat av: Honey, I stole your jumper

älskar såna där låtcitat =)

2008-01-13 @ 23:11:47
URL: http://yourjumper.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0