happy new year

nyårsdagen - det snöade i uddevalla idag. nyårsafton firades inte så himlans mycket, men firades med nära & kära om man nu ska vara sådan. [jag, hannes, siggi & magnus]
vi åt wok med korv och ris och åt massa chips och andra onyttigheter.. spelade kortspel, hehe, ett speciellt spel som jag, hannes & widmark kommit på.. det är dock namnlöst än så länge i alla fall.

när klockan slog tolv stod vi uppe på vinden med öppet fönster, ciderburkar i händerna och tittade på fyrverkerier. kallt som fan var det. och såklart blev det massa fotande. men det kommer typ i morgon, eftersom då far jag & hannes till göteborg!

vi såg också på kikis delivery service och hade koja i hallen. åkte madrassrace nerför alla trappor i huset och garvade åt ingenting i en evighet ungefär. det är väl så det ska vara på nyår, hoppas jag!

jag hade en del sköna citat att skriva ner, men mitt minne är typ det värsta som finns i hela universum, så därför kan jag inte skriva dem nu... om jag inte, mot förmodan, skulle komma på dem i denna skrivande stund. ni som var med kan gärna påminna genom att kommentera inlägget, he he he. ;)

[plats för citat]

jag har dessutom funnit en perfekt födelsedagspresent till mig själv, fast jag vet inte om det är tillåtet att ge sig själv presenter då? själv ger jag mig en julklapp varje jul, det är helt okej tycker jag.
presenten är i alla fall ett halsband från kyssjohanna i form av ett hjärta som man kan sätta i foton, det kostar cirka 130 kr och jag tycker det är totally worth it. några som säger emot?



Kommentarer
Postat av: Siggi

Jaaa snöö !
i gbg är det inte snö så långt ögat når

2008-01-01 @ 16:49:59
Postat av: S

Citat ? jag skrattade mest . några trevliga citat minns jag iaf inte .

2008-01-01 @ 20:14:12
Postat av: anna

klart man får köpa till sig själv, så vet man att man blir glad för det också

2008-01-03 @ 00:40:23
URL: http://palmer.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0