alla vill väl göra karriär?

så vad är på gång egentligen?
här händer det inte så mycket. mer än att jag väldigt gärna typ, vill åka iväg någonstans och inte bekymra mig varken om pengar eller att komma tillbaka till skolan och hinna med i allt vi gör där.
projektveckorna är snart slut. typ .. bäst. snart börjar praktiken däremot, usch. alltså. det är ju kul att praktisera, om man vet var man ska göra det. hm. heja munkebäck, friskt humör - skjortan hänger BRA! sämsta informationen får man där i alla fall.
som idag t.ex så åkte jag till skolan i tron om att vi hade en lektion.. men det hade vi inte. visserligen behövde vi fixa lite grejer med datorerna och "prata" med varandra.. men ja det gick som det gick.

efter vår givande lektion så spatserade jag och min käraste sigge runt på stan.. från början var det, som vanligt, tänkt att jag inte skulle handla någonting. men väl hemma ser jag att det på något konstigt vis har hamnat ett par trosor (vita/röda m. halva vattenmeloner på) och en te-påse (grönt te m. hallon/röda bär) i min väska.
hur gick det till? ååh. jag är så dålig på att hålla i mina pengar.. grrr!

nu ska jag försöka sova, utan att grubbla över morgondagen - som ser ut såhär:
  • åka till skolan vid 10 - för att hjälpa johanna med en reklamfotografering
  • ha lektioner från 11.40-15.25
  • typ vara död när jag kommer hem
  • efter det ska jag intervjua min vän jennie till projektarbetet
  • SOVA!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jaa, faktiskt - undrar om de luktar skit eller blomma :D

2008-02-26 @ 23:04:40
URL: http://babyshrimp.blogg.se
Postat av: laijna

ha en bra dag :D

2008-02-27 @ 08:44:14
URL: http://laijnloo.blogg.se
Postat av: Natalia

jaa jag har slängt en massa onödigt skit, passade på medan mamma inte var hemma :P

2008-02-28 @ 17:32:46
URL: http://chocolait.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0