wanna be impulsive

denna helgen har varit så himlans impulsiv. och jag som annars är så planerad. det började när jag satt på tåget upp till uddevalla (som planerat) och hannes ringer och säger: "ska vi på håkan imorgon?", jag tvekar och säger att vi får se ifall jag har pengar. när jag kommer fram, hungrig som en gorilla, går vi och köper mat på willys. sedan så beställer vi biljetter till håkan hellström. vi fick ståplats trots att vi bokade dagen innan konserten var...

konserten var superb ! det enda tråkiga, som antagligen bara jag tyckte, var att det var många nya låtar & gamla låtar jag aldrig hört och då känner man sig lite lost. men annars var allt på topp, förutom den sliskiga killen som stötte på klara. :(

nu har jag bara två veckor kvar på praktiken och på torsdag & fredag ska jag vara hos thomas yeh! en annan bra sak är att jag har fått träffa min käraste hannes så himlans mycket på senaste och det är helt jävla underbart. mm... jag känner mig så bra och hel när jag är med honom. & imorgon kommer han ner hit igen för att han har studiedag på tisdag. MIAOOW. puss!

image204
bild tagen härifrån

Kommentarer
Postat av: Natalia

ojsan det var nog liiite för stor storlek kanske :P bättre lycka nästa gång! ;)

aa juuste, tjejerna i skolan hade tipsat mig om den filmen glömde totalt bort den... det blir nog den istället :P haha men schh säg inget ;)

2008-04-13 @ 20:44:23
URL: http://chocolait.blogg.se
Postat av: Natalia

ojsan det var nog liiite för stor storlek kanske :P bättre lycka nästa gång! ;)

aa juuste, tjejerna i skolan hade tipsat mig om den filmen glömde totalt bort den... det blir nog den istället :P haha men schh säg inget ;)

2008-04-13 @ 20:44:31
URL: http://chocolait.blogg.se
Postat av: Natalia

ojsan det var nog liiite för stor storlek kanske :P bättre lycka nästa gång! ;)

aa juuste, tjejerna i skolan hade tipsat mig om den filmen glömde totalt bort den... det blir nog den istället :P haha men schh säg inget ;)

2008-04-13 @ 20:44:37
URL: http://chocolait.blogg.se
Postat av: julia

åh! jag älskar håkan. och jag älskar impulser. fan, jag ville också på håkan. men det blev inte så... haha, attans. det var inte jag, har inte varit i götet idag. haha, men det hade varit kul annars om det hade varit jag och du kom fram och hälsade:)

2008-04-13 @ 20:46:02
URL: http://julia.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0