prayer for the weekend

image82
som ni vet har jag ju varit lite lätt stressad nu på sistone.
samhällskunskapsläxan gjorde inte det hela bättre.
med tanke på att jag inte fattade ett jota vad man skulle göra,
& att jag valde kommunism som ideologi,
så har jag nu hela helgen gått och tänkt på vad jag ska lära in.

det enda jag läst & tycker verkar stämma;
kommunister vill ha ett klasslöst samhälle,
men de kommunistiska ledarna som försökt förverka det
- har bara fått det till den direkta motsatsen!
dessutom har jag väl hittat de namn som man förknippar med kommunism;
marx, engels, lenin, stalin och mao.
& che guevara såklart.
ja ja, det går som det går..

har i alla fall spenderat helgen hos min underbaraste älskling
och vi har fotat, sett på one missed call 2 [kass] och bara myst! <3
[bilder kommer]

Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0