RESTENJÖVAKFRoj.doc

alltså. kan inte bara s.v.e.n.s.k.l.ä.r.a.r.e.n dö? >________________________< jag hatar upplysningen, jag hatar voltaire, jag hatar candide, jag hatar optimismen..
usch vad jag hatar. kan vi inte bara spola fram tills fredag? hoppa över den gråa, tråkiga torsdagen som ändå ingen gillar. sorry!

idag har jag haft matte det är stört jobbigt att det är prov veckan efter lovet & jag vet att jag inte kommer minnas det som jag borde minnas när det väl är dags att visa kunskaperna.
jag har också sett på meninglösa program bara för att fördriva tiden liksom.. såsom ER, americas funniest home videos, NCIS och annat skit..
dock var det roomservice idag & de var på öland och gjorde en bröllopssvit på ett pensionat.
& på vänner idag så friade chandler till monica.

2 days 'til friday, lars winnerbäck & älsklingen kommer hit <3

[apropå namnet: mitt arbete till svenskan heter så.. ja, jag ska ändra det.]

Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0