om du lämnade mig nu

har börjat fatta tycke för den låten nu & för albumet med för den delen.. men väldigt sådär höstdepp vilket kanske inte är så bra. jag vet inte, men det kanske slår ut allt grubbel, allt jobbigt jag distraheras av... så jag kan göra det jag ska?
idag åt jag för många kanelbullar... & jag ska även göra som rebecka; sluta äta godis >___<
men jag säger inte när.. men snarast!!

ja ja. ska skriva engelska nu, försöka få ihop något hyfsat i alla fall.
sen får det gå som det går imorgon på EXPO:n...

ha det bra allesammans *^_^*

Kommentarer
Postat av: anna

du får käka frukt istället, inte lika onyttigt! lycka till på expon, går säkert finfint :D

2007-10-04 @ 21:05:02
URL: http://hippodrom.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0