kanelbullens dag!

image122idag ska vi fira kanelbullens dag genom att äta oss feta på massvis med bullar! hittills har jag bara ätit en! jag & mamma håller på att få iväg min syster så hon kan köpa mjöl & pärlsocker och lite annat som behövs!
efter det måste jag göra mina läxor.. hjälp mig någon?! jag klarar verkligen inte av allt.. eller.. jag kommer inte igång! men men..

imorgon är det i alla fall fredag & då kommer min sötnos hit! dock ska jag redovisa min skyltning på expo, wish me luck... men innan det så ska jag & siggi ut på nya äventyr & ta porträttbilder i med-, mot- & sidljus.. ^__^

bakningen here I come!

Kommentarer
Postat av: anna

ooh, dem bilderna vill jag se sen! analogt eller vad kör ni? mm, har bara ätit en och en halv idag men jag blev så illamående att jag gav bort resten. köpte först tre stycken för ynka tio kronor!! himlans billigt. såg bara anna snabbt idag men inte dig..

2007-10-04 @ 17:39:20
URL: http://hippodrom.blogg.se
Postat av: Amanda

Mmm, mums med bullar! :D
Kramar :)

2007-10-04 @ 19:46:07
URL: http://Gribbe.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0