in sickness and in health

känns otroligt jobbigt att vara sjuk. idag har jag legat & "sovit" till klockan ett. sett på 7 avsnitt av desperate housewives. ätit lite mat faktiskt. tagit reda på att jag har 38.2 graders feber. lyssnat lite på kent. men bäst av allt: pratat i telefon med älsklingen - som kommer hit imorgon!!!!!!!

imorgon ska det regna och blåsa. jag vill jättegärna gå ut till OKQ8 och hämta mitt paket från h&m, men jag tror att jag skippar det. om inte någon annan vill göra det för mig såklart... he he.

nu ska jag gå & lägga mig och försöka sova lite i alla fall.. förövrigt så varvade jag jewel quest idag. fatta vad stolt jag är.

natti (:

Kommentarer
Postat av: Julia

Usch, det är inte roligt att vara sjuk inte! Jag hade deber i 4 veckor, så jag hoppas att du klarar dig lindrigare undan! Kram och krya på dig!

2007-11-09 @ 19:12:00
URL: http://bagladies.webblogg.se
Postat av: anna

haha, aw! jobbigt. fast popcorn är ju inte helt fel :D. har också ätit popcorn, alldeles för mycket popcorn.. vad är det för paket från h&m förresten? kram och krya på dig!!

2007-11-11 @ 22:18:48
URL: http://hippodrom.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0