back on track

nu är jag hyfsat frisk så imorgon blir det skola för min del. WOHO, eller? jag ligger nog extremt mycket efter och jag ska försöka ta igen det. eller jag SKA ta igen det.
dock måste jag upp tidigt, halv åtta, för att ta min medicin och så.. men det är ju all worth it liksom.

sen för att försöka gottgöra mitt otroligt dåliga minne så fyllde faktiskt världens bästa siggi år i fredags. jag som är glömsk kom inte ihåg att gratta genom sms och var heller inte i skolan så jag kunde inte gratta där :(:( sorry.

nu för att försöka ta igen lite skolarbete så ska jag läsa om dracula i engelskaboken. dock har jag fortfarande inte fått reda på vad det är vi ska läsa i samhäll. ;/

aja. PUSS <3

Kommentarer
Postat av: SIGGII

iiih iiiih iiih :D :* . nej sorry att jag inte svarade på smset , har inga pengar ! :(

2007-11-19 @ 00:57:31
Postat av: Natalia

härligt att du mår bättre! De jobbigt att hamna efter i skolan, men du tar igen allt! ;)

2007-11-19 @ 13:49:22
URL: http://chocolait.blogg.se
Postat av: anna

ohh, smart! jag har ju också såna dära lådor, typ. fast de är så fulla att jag lägger allt på skrivbordet ändå! haha, typiskt alltså. ligger också ganska efter i skolan just nu känns det som. iaf med några stora uppgifter. men det fixar vi nog, båda två :D!

2007-11-19 @ 18:24:57
URL: http://hippodrom.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0