mr pleasant

nina på studsmattan
det är min lillasyster på bilden!

kalas hos torsten, a.k.a min mormors man fast inte min morfar, som fyllde 81 år.
det vart smörgåstårta med räkor på, som jag smakade på lite fast jag tog bort alla räkor. :D
fast det som var smaskens på tårtan var apelsinen som låg runt om i halva klyftor.. MUMS
efter det var det glasstårta, mazariner och glutenfria muffins.
det roliga på kalaset var typ att sitta och vika pappersflygplan [och rosor av servetter] för att sedan gå ut på balkongen med syskon & älsklingen och kasta ner dom och tävla om vems plan som flög längst.
jag vann en gång! :D
när vi kom hem ville min lillasyster hoppa studsmatta och jag stod brevid och fotade.

ENJOY...
här kommer lite bilder:


Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0