felrättsnettheltfelrättsnett

nu har jag också skaffat mig en såndär blogg ^^
jag trodde aldrig att det skulle inträffa.
just nu sitter jag i min pojkväns säng och mår dåligt.
han ligger här och sover brevid mig :)
ont i halsen, huvudet, magen och så är jag snuvig.
WOHOOO.. eller inte.

[snygg bild, eller vad? ^^ ha ha]
har faktiskt bara fixat den liiite i gimp... ;)


idag har jag bara slappat, tittat på inspelade vänneravsnitt på VHS;
fast det var bara avsnitt som jag sett tyvärr, men men.

nu ska jag väl... sova? ^^

ha det :D

Kommentarer
Postat av: Mange

Förlåt att jag smittade er! ^^ hoppas ni har det mysigt ändå :) haha tack för arvika!

2007-07-19 @ 00:46:25
Postat av: anna

ja, men titta! du har en blogg :D. vad bra, jag ska bli din största läsare eller något! vi får ta och fika någon dag också ju. har du blivit frisk ännu?

2007-07-21 @ 08:06:11
URL: http://hippodrom.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0