vi är image-guerillas, vi är hyperesteter

jag hade tänkt lägga upp en liten ful önskelista typ, till jultomten här.. så ni vet vad ni ska köpa till mig och så.. EH HE. here it comes:
  • ett stativ till kameran - trebens antar jag..
  • öronmuffar - vita eller svarta
  • någon fin halsduk
  • örhängen - körsbärsörhängena på sorbet <3
  • halsband - gitarrklockan på glitter
  • MASSVIS MED BÖCKER
image153imorgon kommer antagligen hannes hit, för han har studiedag på onsdag.. och på den dagen händer något spektakulärt.. jag ska klippa miiiig!! hihih.
sedan till helgen ska vi ut och julhandla tillsammans. det känns lite som vi är ett gammalt gift par, precis som dr cox och dr kelso.

liten "preview" på min nya frilla.. ville inte spoila för mycket.. men ja, om ni ser något så var glada!!
tycker att bilden i sig blev ganska så intressant...


Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0