I am not a computer nerd. I prefer to be called a hacker!

image46
som ni kanske redan har förstått så älskar jag att ha rubriker på engelska
och gärna citat ur filmer, fast utan att man ska förstå riktigt vilken film det är
eller vad det är som händer just i den scenen som citatet sägs... ^^
som detta, ett helt perfekt exemplar från jurassic park.

nu har jag beställt kläderna i inlägget nedan!! alltihop :)
det gick på 860:- m. frakt + postförskott - rätt najs faktiskt..
allting kommer i slutet av vecka 43, i slutet av oktober
[ni som läste innan; jag blandade ihop siffrorna och fick det till v. 34 ist. för 43 ><]
valde att ta allting i samma paket, det känns mer säkert så.

& igår såg jag, ensam, jurassic park på ettan. myys :)
åt kladdkaka och drack mjölk. hannes & johan spelade worms :D

nu sitter jag och har ångest:
bröllop - ja / nej?
i dunno... ><

personal reminder:

tandläkarn 15 augusti kl 13.45

ha det bra, pusshej <3
bara för att göra en bra avslutning:
autumn song by manic street preachers

Kommentarer
Postat av: anna

åh, jurassic park! var mina favorit filmer när jag var liten :D:D. fast man måste gilla dem fortfarande ju!
vad kul med nya kläder och speciellt så mycket, riktigt fina saker. ja, vi borde verkligen ses SNART! innan skolan! när kan du? ska vi samla ihop "gänget"? ;)

2007-08-07 @ 22:15:31
URL: http://hippodrom.blogg.se
Postat av: anna

jo, det låter prima! jag vet inte riktigt hur jag gör med kulturkalaset. måste checka banden, senast jag tittade var det bara ett jag tyckte var intressant. var så mycket dansband. men jag kan höra av mig någon dag! borde höra med de andra också :D

2007-08-07 @ 23:29:39
URL: http://hippodrom.blogg.se
Postat av: palmér

tar det över tio veckor för kläderna att komma fram, undra ifall nån ska gå hit med dom från kiruna lr nåt...

2007-08-08 @ 11:58:12
Postat av: lisa

nee palmer ! :P det är för att jag valt att lägga allting i samma paket, annars skulle jag få allting i 3 delar för de hade inte inne alla kläder som jag ville ha :P

2007-08-08 @ 13:57:12

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0