söndagsmys - ett foto i "timmen"

igår, söndag, försökte jag dokumentera så mycket av min dag. det resulterade i dessa bilder.
12.00 - frukost efter att ha segat i sängen. efter frukosten promenerade vi bort till knalleland för nu hade äntligen affärer öppet. spelaffären var vårat mål. men det blev lite andra butiker också. :)
15.00 - hemkomna från stan efter att ha besökt emmaus, mediamarkt, elgiganten, ica, gamestop för hannes del, lindex & kappahl för min del och en snabb tur på gina tricot. det ni skådar på bilden ovan är mina fynd. 5 skivor för ~200kr och två par strumpbyxor för 60kr.

15.30 - nu var maten färdig och det var väl tur, för vi var jättejättehungriga.
22.00 - kvällsmat! jag ville ha våfflor med sylt & grädde, men grädden hamnade i toan för jag gav upp efter en halvtimmes vispande. jefla skitgrädde. :(

Kommentarer
Postat av: siggi

kräktes du eller slängde du den? ^^ hoho

2011-06-28 @ 00:15:49
Postat av: Cheapo

Åh vad gott med våfflor!

Sv: ja men eller hur! ^^ men kan inte direkt klä upp sig direkt när man går till jobbet!

2011-06-30 @ 23:16:41
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0