pappas 60-årskalas

den tionde januari firade vi min pappas 60årsdag genom att ha öppet hus hemma. det var himlans trevligt!

här hänger pappa i soffan med våra hundar, lite innan gästerna kom. anledningen till att han håller i fjärrkontrollen är för att han väljer musik på spotify.

detta är musiken han väljer bland. jag och pappa har knåpat ihop en playlist med musik från 60talet och framåt.

här är min glada mamma! och köksklockan visar att klockan är över tre och nu hade vi öppet hus för fullt.

& här är jag! en aningen hopklämd ser jag ut men det var jag tvungen att göra för annars hade inte hela jag kommit med. jag står på toan nämligen och fotar i badrumsspegeln. haha. :)

min syster är ute i god tid med att göra sig i ordning. :p

hemmagjorda smörgåstårtor! namnam. räkor, ost, lax och annat gojs i den ena. rostbiff, skinka med mera i den andra.

nu hade gästerna kommit. här är min lillasyster med min systerdotter lilja. :)

en av pappas presenter från oss i familjen. detta är ett halsband som representerar oss barn. den andra presenten var en korsordsbok! (full med korsord, ordpussel och annat smått och gott!)

en bild till på lilja när hon äter! hon tyckte inte om smörgåstårta så hon fick köttfärssås och pasta.

kvällen avslutades med denna fina vy. :)


Kommentarer
Postat av: kajsa

vilken jättefin kofta du har! :)

2011-01-21 @ 11:39:33
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/
Postat av: digitalmonster

Åh vilka fina strumpbyxor!



puss

2011-01-21 @ 13:34:11
URL: http://digitalmonster.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0