önskelista!

ja vi får väl försöka få till nån slags julstämning. det har visst snöat i borås idag. men det har inte lagt sig särskilt mycket. i varje fall inte vid mig. det jag såg utanför mitt fönster i förmiddags var bara lite vitt på taken ungefär. det täckte nog inte ens. här kommer i varje fall en önskelista!
leila lindholms bok a piece of cake. kanske fjärde året i rad som den står på min lista? ^^ (finns att köpa lite överallt)
boken om broder daniel. den heter broder daniel when we were winning. (finns att köpa lite varstans. spelar ingen roll om det är pocket eller häftad)
den här mannens alla skivor. (verkar vara lite svårare att få tag i)
laptopstödet BRÄDA från IKEA.
te! allt utom vitt te. gärna söta och fruktiga teer. de får gärna lukta gott. kanske någon fin burk också? (tänk pastelligt, 50tal typ)
en dvdpelare BENNO, svart, från IKEA. gör ingenting om den är ny eller begagnad, bara alla delar finns med.
en rolig stressboll av något slag. (teknikmagasinet kanske?)
en spikmatta. det behöver inte vara en äkta matta (de dära märkesgrejerna). den får dock inte vara för vass.
något roligt kakfat. gärna färgglatt, men gärna då i lite pastelligare toner.
fina cupcakes-skålar. finns lite varstans, såg några senast på chilli.
om jag får önska mig något som aldrig kommer att ske. så vill jag helst av allt vill ha en lägenhet i göteborg med ett sånt här kök.
eller såhär.
och lite så.
pastelligt, jatack!
och kanske någon fin stringhylla.
den sista utvägen: pengar eller presentkort (typ H&M, indiska, lagerhaus mm.)
jamen, drömma kan man väl få göra i alla fall? :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Lisa, du vet väl redan att vi ska ha vars en lägenhet i Gbg med ett sånt kök, det är ju bestämt sedan länge ^^



Nä men.. Har ett sådant underlägg från IKEA, me like me like, sedan sådana cupcakes-skålar har jag med, skulle vilja ha fler men ngn sätter sig emot det...wonder why... haha och tror inte jag behöver säga att jag vill ha en stringhylla.. Bra önskelista med andra ord!

Postat av: Kajsa

Så fina kakfat!

2011-12-06 @ 21:12:52
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv Mittemot Shock!

2011-12-07 @ 18:26:05
URL: http://tjelsi.com

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0