december.

redan?! har bara köpt 2 julklappar. har påbörjat ett, vad som ska bli, intensivt grupparbete om hur ungdomsavdelningar vid 4 (kanske färre) bibliotek i Sverige ser ut. spännande. här är en bild på hur vintern förbereds i borran. ännu ingen snö eller snöblandat regn (det är förtusan snö i kina & usa redan!!) det är dock kallt! använde min vinterjacka för första gången denna vinter & känner mig som mig själv. min mamma köpte världens finaste datumljus också. lite avis! gillar inte tomtar annars.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

ja, vad har hänt med det här året? känns som det nyss börjat!

2011-12-04 @ 23:03:03
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0