happy easter!

påsk"firandet" är över, för min del, och jag har ätit påskmat, glass och varit ute och lekt med min systerdotter i sandlådan idag. jag har dessutom sett på miss potter som var en strålande film om barnboksförfattaren beatrix potter, samt de avsnitten av veckans vem vet mest? som jag har missat på grund av intensivt paper-pluggande.

jag ångrar att jag inte tog med min egen dator trots allt, för då hade jag kunnat ladda över mina foton från kameran och sysselsatt mig i några timmar!

imorgon däremot ska jag ta mig till frölunda torg, kolla läget samt hämta en fin tekanna som jag fyndade. min ser ut som de som finns upplagda men med ett pandahuvud istället. åh, kommer vara så himla fin.
& nu kom min pappa och sa att körslaget har börjat, vilket jag som gammal körmedlem följer. nu räddade han min kväll.

godnatt & glad påsk!
<3

Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0