vaffanapoli!

min pappa har fixat internet åt mig nu. woho! så nu har jag en såndär dongel från 3.. det fungerar lite segt nu, men antagligen blir det bättre i sinom tid. har börjat komma iordning här i borås. på fredag har jag tenta, så jag har ägnat hela veckan (ja, iaf igår och idag och ska plugga på skolan imon) åt att plugga. är heeelt trött i huvudet nu. så nu har jag tagit mig en väl förtjänt paus och tittar lite på vänner (därav rubriken) och har fixat igång internet. :D
tänkte också visa lite bilder från min lägenhet. de är tagna förra veckan och då hade jag inte fått min soffa, men det ska nog komma en uppdatering inom kort.





puss! <3

Kommentarer
Postat av: Ann

Din bokhylla är väldigt fin. ;)

2009-10-22 @ 17:06:24
Postat av: Susanne

Den ser så fin ut din lägenhet,,,jättefin.

Går skolan bra`?



Skickar du adr snart



stor kram susanne

svenne hälsar och tyson

2009-10-24 @ 20:32:28
Postat av: siiggi

TAAGGGEEN !!

jag kommer o hälsar på snart :D kanske början av nästa vecka alltså vecka.. 45? är ledig då till onsdag fritidskortet gäller dygnet runt waooefhghrf



ååh har du löv inomhus med? :Dhhshaha



<333

2009-10-25 @ 20:14:13
Postat av: Alkiz

Yey, det ser ju riktigt snyggt ut :D



Hoppas tentan gick bra ^__^ Krams

2009-10-25 @ 21:06:55
URL: http://alakazam.blogg.se/
Postat av: Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på

Niiiice! Första egna lyan? När flyttade du och varför Borås? :)

2009-10-27 @ 12:22:09
URL: http://tjelsi.com
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

Allright! Lycka till med allt! :D

2009-10-27 @ 23:12:35
URL: http://tjelsi.com

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0