<31 dagar

ja, snön har fallit.. humöret likaså. men ja. det är bara tre & en halv vecka kvar i skolan. jag överlever nog med min älskling, kameran, desperate housewives och ugly betty. dessutom skulle allting inte vara detsamma utan mitt och jennies projekt. <3 & vissa tisdagar blir en gnutta bättre än alla andra. de som jag spenderar hemma hos siggi i hennes soffa. visserligen har det bara hänt en gång. men fler kommer det väl bli?

mindre än en månad till julafton.
imorgon, efter promenaden eller innan, kommer en smygtitt på mitt projektarbete. för er nyfikna. vilka de nu är.
nu blir det mat!

puss <3

nej allting är finfint. jag mår bra, jag är bara hungrig. ^_______________^

Kommentarer
Postat av: Natalia

haha okej :D visst är det ett smart sätt? :)

2008-12-03 @ 21:36:32
URL: http://chocolait.blogg.se/

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0