varning för ras?

nu har allvaret börjat igen och jag känner att jag hellre ligger och sover hela dagarna än att åka till skolan nu. är, om jag verkligen kan det, ännu mer skoltrött än förra terminen.
första lektionen var textkommunikation och ni som känner mig vet att det är ett av ämnena jag avskyr, jag satt där och nästan sov och gjorde absolut I N G E N T I N G i typ 2½ timmar..
värdelöst - svar ja!

ska göra en krönika till nästa tisdag som ska handla om år 2007, fixa och dona med en helvetes (satans som jag sa innan vi åkte hem från skolan, men blev rättad av en fyllegubbe som sa att det hette satan) hushållsbudget - som dessutom ska vara på ett fint excelark till nästa samhällslektion på måndag och göra engelskaläxa med en dikt av shakespear.
lovely start on this year, huh?

fick också mitt arbete om olaf heine (en fotograf för er som inte vet) av min pluttinutt , eftersom jag hade glömt det på hans dator.. så det ska också fixas innan... fredag ???? känns som jag ligger massa hundratusen steg framför alla andra i foto (förutom vissa) - för det känns som om det jag gör på fotolektionerna är bara att redovisa uppgifter?

det blir också en uppdatering inom festivalfronten, min arm kommer nämligen att prydas av ett nytt band från en helt ny & främmande festival...... EMMABODAFESTIVALEN!!
men ofc kommer jag att få ett band till där det står arvikafestivalen - fast denna gången 08! kommer att bli en FESTIVALSOMMAR så det bara skriker om det. tror inte att jag kommer jobba någonting i sommar, orkar verkligen inte ringa till samma eländes plats och jobba där för fjärde året i rad.

min födelsedagsnedräknare: 6 dagar

Kommentarer

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0