stackars mannen med medaljer, som bara putsar sina minnen

han sitter tyst bland allt skrot, kan inte se för allt sot - att ingen sitter mittemot

gårdagen spenderades nere i fotolabbet tillsammans med bästaste sigge och vi var där nere i över fyra timmar.. vi dansade, garvade, fånade oss.. men framförallt så kopierade vi bilder.. sigge fixade bilder till ett reportage medan jag bara kopierade gamla negativ, typ över ett år gamla..

en bild kan jag ju i alla fall berätta om:
det är en bild på min mormor och hennes symaskin, som jag tog till uppgiften "hemmavid". däremot verkar alla ha något problem med att mormor är medvetet suddig och symaskinen skarp. vill gärna ha en förklaring till varför man tycker så, men ingen säger något.
då blir jag sådär himlans omotiverad till att ens tänka på att fotografera någonting. jag ska lägga upp bilden här, när jag orkar! då får ni också tycka till & argumentera varför ni tycker som ni gör. :)

& en sak måste jag bara säga och det är att jag älskar verkligen hannes över allt annat i hela universum och är så himla glad att vi är tillsammans.. den tredje september i år firar vi vårt treårsjubileum. <3

ja stackars han som aldrig gråter, fast han släpar på ett höghus.. vad är det ingen ska få, se som ingen inte redan sett och vart ska det där huset?

Kommentarer
Postat av: Natalia

svar: jaa men som tur är inte varje vecka alltid så!

2008-01-16 @ 22:21:54
URL: http://chocolait.blogg.se
Postat av: Jenny

gynning är alltid lika roande att kolla på.
ugly betty var som jesus uppståndelse, har saknat henne så.
:)

2008-01-17 @ 17:50:57
URL: http://mrsjen.blogg.se
Postat av: siggi

Jag dansade snyggast . nästan . du dansade ganska stiligt du med . Jag diggar den suddiga mormor annat har jag väl aldrig sagt ? :O . Snart firar ni gulbröllop herregud . Idag var jag seg och osocial, förlåt.

2008-01-17 @ 19:47:46
Postat av: Julia

Jag skulle gärna vilja se den dära bilden:D Tycker att det låter jättesnyggt! Kram

2008-01-18 @ 15:00:35
URL: http://bagladies.webblogg.se
Postat av: Johanna

Men ditt sego.. skriv nytt någon gång :O

2008-01-21 @ 11:08:29
URL: http://hananabanana.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0