if love is a radio - turn up to ten!

idag har varit en helt okej dag. började med att vara på praktiken från nio till halv ett ungefär. sedan drog vi till hvitfeldtska och fotograferade genrebilder, det gick förvånansvärt bra! vi var färdiga inom en timme. nu hoppas jag bara att jenny på praktiken också tycker det.
efter praktiken träffade jag min älskling, eftersom han hade varit nere dagen innan och idag var han på världskultursmuséet med sin klass. hans vänner magnus och johan var också med ett tag, så vi kikade lite på stan och jag köpte boken "tillsammans är man mindre ensam" för 62kr (med studentrabatt) på wettergrens. jag har ju sett filmen och hoppas på att boken ska vara bättre, det enda dåliga med boken är att de har omslag från en scen ur filmen.. men men!

imorgon är det fredag och då ska jag till uddevalla! åh puss puss

Kommentarer
Postat av: julia

åh! den bokn är verkligen den b'sta jag läst!!

2008-04-11 @ 16:35:35
URL: http://julia.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0