there's a big day coming for me

oh! jag klarade av hela skolveckan, nu väntar en till.
lätt knepigaste dagen var i onsdags då jag denna terminen bara kommer ha en lektion.
och i torsdags hade jag naturkunskap a [blää :<], håltimme[!!!], svenska b och fotografisk bild a.
skulle egentligen gå till kvart i fyra men vi fick sluta en trekvart tidigare..
men riktigt så tidigt kom jag inte iväg ändå.
jag och anna satt nämligen kvar och väntade på att hon skulle få en film till sin rolleiflex kamera...
& efter mycket om & men fick vi en... men då ville kameran inte fästa filmen.. ^^;; ja ja!
image65
nog med tjöt om skolan.. ska inte tråka ut er med det!
när jag väl kom ifrån skolan ringde jag jennie för att säga att jag var på väg till stan.
de hoppade på samma spårvagn och vi åkte mot järntorget och... MYRORNAS!
innan vi gick in dit så var jag tvungen att hämta ut biljetterna till lars winnerbäck <3
vi gick runt och letade lite efter kläder, jag hittade ingenting eftersom jag är så otålig :<
andrea & jennie hittade lite som de provade & jennie köpte en svart kofta :)
jag kom på den briljanta idén att gå till emmaus som bara ligger en max 10 minuters gångväg därifrån.
de blev helt frälsta! jennie köpte en levi's-tröja och andrea köpte något som jag inte minns just nu. :<
och jag hittade en rutig kjol men som var för liten! annars hade den varit perfekt till min nya skjorta :)
precis innan vi ställde oss i kön för att betala ropade en tjej ut att de stängde om fem minuter.
alltså var klockan fem i sex. shit vad tiden gick fort!
vi betalade. påbörjade promenaden mot järnvågen. såg bussen åka. väntade en tio minuter.
sen åkte vi hem! :D det får vi göra om någon gång! :)

på fredagen hade jag en lektion - foto!
det regnade och vi skulle ut och fota skärpedjup! ;<
not a great day.. jag var helt tom på idéer och p.g.a det dåliga vädret fick jag huvudvärk.
& om jag inte fick några bra kort får jag göra om allt >____<
anledningen till att jag bara hade en lektion var för att läraren vi skulle haft i expo inte var där!
så jag slutade klockan ett ungefär, eftersom jag hade bamba
& så satt jag och väntade på läraren som aldrig kom.

nu är jag hos hannes!
och vi ska gå ner till stan om en stund,
sen bär det av till göteborg.
vi ska se shrek 3 för att fira våran 2årsdag,
som inte är förrän på måndag!
[3/9-05 blev vi tillsammans]

ha det bra allesammans!

Kommentarer
Postat av: anna

haha, jag vet :D. men ändå. en liten julklapp då?

2007-09-02 @ 00:51:07
URL: http://hippodrom.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0