I'm afraid to be alone

ännu en dag har gått med bara slappande.. men man kan ju inte göra saker heeela tiden, eller hur? idag har jag faktiskt hunnit med att bleka min vita skjorta och voila - fläckarna är borta!
helt fantastiskt, nu ska jag bara få ordning på manchetterna för de är rysligt fula. men sen är det dags för att vara lite finklädd, med skjorta & slips och sånt där.

desperate housewives var rysligt bra idag! jag längtar faktiskt till nästa avsnitt. undrar hur det ska gå för tanten! (jag har svårt att komma ihåg namn >__< speciellt stavningen)

men
nu ska jag gå till sängs för att vila upp mig för min väldigt jobbiga dag imorgon, not.
för er som inte vet har jag bara en lektion, vissa säger lyx & andra säger orka? jag vet inte riktigt vad jag säger.. men än så länge har jag inte lidit av att ha en lektion mitt på dagen.

godnatt på er! :*

Kommentarer
Postat av: Natalia

svar: jaa det är faktiskt skönare att pröva hemma, men har man otur som mig så är det jobbigt att alltid skicka tillbaka... Ha en bra dag ;)

2007-10-10 @ 13:32:44
URL: http://chocolait.blogg.se
Postat av: Natalia

jaa de kan ju vara lite knasigt med skostorlekar och såå när man beställer..åå va gulligt har du hundar, kommer man få se någon bild på dem senare?? Kram!

2007-10-10 @ 15:46:42
URL: http://chocolait.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0