biscuit, dear?

image26
som en blomma av: karin jönsson

igår var det ännu en händelserik dag! vi var uppe ur sängen vid tolv-tiden, om jag inte minns helt fel.
eller, rättare sagt, vi blev väckta av hannes mamma. vi hade nämligen lovat henne att åka med henne till en stenutställning, lite utanför munkedal.
så det var allt dags att gå upp nu, annars skulle vi hamna i köer.
vilket vi gjorde i alla fall, men ändå! bättre sent än aldrig?

jag hade bara tänkt visa lite bilder från igår. jag tänkte numrera bilderna och sedan skriva vem som gjort dem, för de tycker jag att de förtjänar och vad själva skulpturerna heter.

1 2 3
4 5 6
7 8 9
1. ett otroligt fint rött hus bara, som jag blev kär i :)
2. "holy goat" av: peter davidsson
3. "familjesamtal" - family conversation av: magnus ringborg
4. en gammal fin skylt där det står: "bohus sten AB 100 m. ---->"
5. varningskylt, fint med extra små utropstecken :)
6. hundkex, någon?
7. "la mannequin" av: anne grönningsäter
8. "torso" av: jonas lindmark
9. avslutning med en bild från viksjön :)

ha en underbart bra dag idag! här är det sol!

för att få med lite extra i detta inlägget:
IDAG HAR JAG BADAT! shit vad kallt det var.
och så har jag hoppat studsmatta också :)


Kommentarer
Postat av: anna

ÅHÅ STUDSMATTA! värsta duktigt att bada ju. låter som en trevlig dag!
jaha, så du är hemma nu? brabra. men vet du vad? jag har fått höra av pappa (nu på kvällen) att jag ska åka till bottna imorgon. typiskt! har velat åka dit så länge och när jag väl ska det vill jag inte längre, haha. jaja, jag tror iaf inte att jag stannar så länge där. kanske max en vecka. men jag hör av mig när jag är hemma så kanske vi kan ta en fika innan skolan eller ÄNNU bättre - en picknick!! vi hörs hur som helst :D

2007-07-30 @ 22:09:57
URL: http://hippodrom.blogg.se
Postat av: anna

VET DU VAD! jag har ju varit hos lite släkt nu i bohuslän, i bottna närmare bestämt. och det är ju där den här stenutställningen är kom jag på. bara så du vet, så där brukar jag spendera sommaren :D.

2007-08-07 @ 11:09:51
URL: http://hippodrom.blogg.se

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0