julafton!

såhär såg jag ut på årets bästa dag. helbildsfotot på mig är jättekorning haha. det ser ut som om jag är lika lång ut som granen också, vilket jag inte är.

det var en fin julafton ! och eftersom att familjen var lite uppdelad så kommer vi ha en liten julafton imorgon också. :) men jag lägger upp bilderna från idag i varje fall så uppdaterar jag med ett nytt inlägg efter att jag har firat andra julafton imorgon. både här och hemma hos hannes och hans familj i bengtsfors hehe. ^___^


nina fixar i ordning sig. (:P)

mamma dukar.

pappa kelar med jackie och fixar med jullista på spotify. vi har tydligen skaffat telia och då fick man ett år spotify premium. (tror jag) så vi gjorde ordning listor och spelade genom tvn. finfint!

ja såhär såg jag ut. svart och vit och lite accenter som rött och silvriga smycken. dock ser man inte mina örhängen: men de matchade halsbandet - svalor! detta är förövrigt min nya favoritfrisyr. jätteenkel att göra och tar inte lång tid alls. och man behöver bara en plattång, en kam och hårspray såklart. ^^

sen var det dags för kalle anka och se på när andré pops tände årets ljus.

sedan var det dags för julmat! åh så gott. :D

mmm. miniköttbullar! <3

här sitter alla och är jättehungriga och vill bara äta!!

jag var också hungrig. eller var jag lite fundersam kanske? eller lite skev bara kanske. luggen är det i varje fall! haha.

julklappsutdelning snart!!

men först ett familjefoto på familjen träff. hehe. så blir det när hela familjen inte är hemma och firar jul! och nina är egentligen ungefär lika lång som jag och mamma är kortare än mig. så jag ser bara väldigt kort ut plus att jag står i det bakre ledet... :P


mina julklappar än så länge:

parfymen som jag önskade mig från body shop (japanese cherryblossom), håkans nya cd!! <3, trosor och pengar på kontot. love it <3 

nu ska jag sova och gå upp tidigt för att äta julfika och sånt. imorgon kväll åker jag till bengtsfors och firar lite jul där också.

puss <3


Kommentarer
Postat av: queen

god jul =)

2010-12-25 @ 11:44:08
URL: http://feelia.blogg.se/
Postat av: Frida

haha, åh! vad fint! anna är himla duktig. + god juuuul!

2010-12-26 @ 21:14:50
URL: http://ohmondieu.blogg.se/
Postat av: niclas

åhå, där ser man. jag tycker inte att man är i skolan så värst mycket, så jag har faktiskt svårt att känna igen dig, haha. jo jag trivs fint. hur är det att gå andra året? :)

2010-12-28 @ 23:16:31
URL: http://tillfabriken.blogspot.com
Postat av: Cheapo

Sv: Hmm, ja en underlagskräm vore kanske inte så dumt... Har du tips på nån bra? :)

2011-01-02 @ 11:43:02
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Den första b ilden var GRYMT SNYGG på dig! Wow!



Sv Det är okej, vi ses nästa gång jag är i Göteborg, eller om du kommer upp till Sthlm :)

2011-01-03 @ 14:10:59
URL: http://tjelsi.com

Speak up!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg något:

Trackback
RSS 2.0